Proizvođači automobila širom sveta suočavaju se sa izazovima i promenama u svetu automobilske industrije. Posebno u vezi sa prelaskom na električne modele i smanjenjem upotrebe benzinskih i dizel motora.
Dok neki proizvođači objavljuju datume kada će se potpuno prebaciti na električne modele, BMW ima drugačiji pristup.
Frank Weber, član upravnog odbora za razvoj BMW Grupe, jasno je stavio do znanja da BMW nema nameru da postavi rok za napuštanje benzinskih i dizel motora. BMW planira rad na novoj generaciji benzinskih i dizel motora i namerava da ih proizvodi i u narednoj deceniji. Ovaj pristup znači da će motori sa unutrašnjim sagorevanjem i električni harmonično koegzistirati u ponudi kompanije u narednih 10-15 godina.
Istovremeno, BMW se takođe aktivno usmerava ka elektrifikaciji. Postavili su cilj da do kraja decenije najmanje 50 posto njihove prodaje čini električna vozila.
Ovaj dvostruki pristup ima za cilj da zadovolji širok spektar potrošača, pružajući im mogućnost izbora. Biraće između tradicionalnih benzinskih i dizel motora i električnih pogonskih sistema, u zavisnosti od njihovih potreba i preferencija.
Ovo je odgovor na izazove budućnosti, gde se tržište sve više okreće prema električnim vozilima, ali i dalje postoji potreba i interesovanje za vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. BMW želi da bude lider u obe oblasti i pruži kupcima fleksibilnost da izaberu ono što im najbolje odgovara, bez kompromisa. Očigledno je da će tržište automobila i dalje evoluirati, a BMW planira da bude spreman za sve promene koje dolaze.
Izvor: Report.rs, Foto: BMW promo