Kako se radi o gigantima u segmentu društvenih mreža, Facebook i TikTok su često mete poređenja. Međutim, iako Facebook trenutno dosta sredstava ulaže u to da svoje funkcije i ponudu načini sličnim rivalskoj platformi, TikTok kaže da nema nameru da postane kao Facebook.
Blejk Čendli, predsednik globalnih poslovnih rešenja u TikToku, je istakao da su jasne razlike između dve kompanije. “Facebook je društvena mreža. Oni su svoje algoritme kreirali zasnovano na društvenoj slici. To je njihova glavna kompetencija. Ali ne i naša. Mi smo platforma za zabavu. razlika je značajna i velika”, kaže Čendli.
Čendli je posebno kompetentan da izjavi ovako nešto, s obzirom na to da je bio jedna od izvršnih osoba u facebooku tokom 12 godina. On ističe da ga je ovo iskustvo u Facebooku (posebno u borbi sa sada ugašenim Google+ rivalom) naučilo da veruje da će TikTok pobediti u aktuelnoj borbi između dve platforme.
“Veoma smo dobri u onome što radimo. Donosimo te kulturološke trendove i jedinstvena iskustva koje ljudi imaju na TikToku. To sigurno neće imati na Facebooku, sem ukoliko ta platforma u potpunosti ne odbaci svoje društvene vrednosti, što ne verujem da će učiniti”.
Izvor: the verge, b92, Foto: pixabay
Pratite portal Report.rs na instagramu i fejsbuku