Možda nećete biti oduševljeni oglašavanjem u igrici, ali ćete uskoro moći videti upravo to dok igrate omiljenu igru. Izvori Bussiness Insidera tvrde da Microsoft razvija program koji će pomoći oglašivačima da postavljaju oglase u Xbox igrice koje se besplatno igraju. Kompanije bi mogle da kupuju iz inventara oglasa kako bi obezbedile prostor na virtuelnim bilbordima. Nije jasno da li bi se ovo proširilo na skinove likova ili video role, ali Microsoft očigledno pravi „privatno tržište“ kako bi ograničio oglase na brendove koji neće ometati igru.
Microsoft navodno još uvek precizira firme za reklamne tehnologije koje bi napravile katalog i sarađivale na plasmanu. Debi možda neće dugo potrajati, jer bi program mogao da se zaživi do trećeg kvartala (to jest, leta).
Kompanija je odbila da potvrdi ili demantuje planove. U izjavi za Insajder, portparol je rekao da Majkrosoft stalno nastoji da „poboljša iskustvo“ za programere i igrače, ali da nema „šta dalje da izjavi“.
Specijalizovani program bi mogao da uznemiri igrače koji su zabrinuti da će oglasi za proizvode iz stvarnog sveta pronaći put u njihovim izmišljenim univerzumima. Međutim, fokus na besplatne naslove može se pokazati ključnim. Ovo bi moglo pomoći programerima da zarade novac od besplatnih igara, a da se ne oslanjaju previše na plaćeni sadržaj kao što su skinovi i sezonske propusnice. To bi, zauzvrat, moglo da ubedi kreatore da prave igre za Xbox umesto da prave za PlayStation ili Switch jer bi i njihova zarada mogla značajno da se uveća.
Izvor: businessinsider.com, Foto: print screen