YouTube, kao i većina drugih onlajn platformi, ima ciljane oglase. Ovo su oglasi koji ciljaju određene korisnike na osnovu onoga što su tražili u nadi da bi to moglo biti dovoljno relevantno da navede tu osobu da kupi proizvod ili uslugu.
Na primer, ako ste tražili finansijske savete, možda ćete dobiti oglase za finansijske/investicione proizvode i alate.
Međutim, u Kjotu, u Japanu, policija je uzela ove ciljane oglase i pretvorila ih u upozorenja.
Prema lokalnoj policiji, čini se da je ilegalno snimanje voajera sve veći problem, a hapšenja su porasla za 25% u odnosu na prošlu godinu.
U pokušaju da odvrati potencijalne voajere, policija je uklonila ciljane oglase na YouTube-u kako bi upozorila da je voajerizam zločin.
Dakle, pošto se radi o ciljanim oglasima, izgleda da policija cilja korisnike koji su muškarci i stariji od 18 godina i koji bi mogli da imaju pojmove za pretragu kao što su „peeping“ i „small camera“ u svojoj istoriji, što bi moglo da sugeriše da su zainteresovani da gledaju ove voajerističke video zapise ili žele da učestvuju u njima.
Nejasno je koliko su ova upozorenja efikasna, ali pretpostavljamo da bi za potencijalne voajere moglo biti prilično šokantno da iznenada vide oglas koji ih upozorava na njihove aktivnosti.
Očekuje se da će se ovi oglasi prikazivati do sredine novembra.
Izvor: Ubergizmo, Foto: Pixabay