Marketing postaje sve ličniji, i ovaj trend će se nastaviti iz godine u godinu.
Slike deonica, generičke kampanje za negu ili nepersonalizovani pozivi na akciju neće više moći da ubede potrošače.
Kako biste uspeli, moraćete da ponudite personalizovani sadržaj visoke vrednosti u svakom trenutku.
Danas, recenzije kupaca utiču na više od 95 procenata onlajn klijenata pre nego što se oni odluče za kupovinu. Više od čak 90 odsto ljudi sigurno odustaje od kupovine stvari na internetu koje nemaju nikakve kritike, dobre ili loše.
Narednih godina ove recenzije kupaca će imati najveći uticaj na bilo koji biznis.
Većina velikih kompanija će otvoriti svoje forume za recenzije kako bi objavili mišljenja svojih kupaca, a što je najvažnije, brendovi će pokrenuti inovativne marketinške kampanje kroz te forume da bi uticali na njihovu ciljnu grupu.
Uz nedavno predviđanje eMarketer-a da će potrošnja na oglase na mobilnim uređajima predstavljati skoro polovinu ukupne potrošnje na reklame u medijima u svetu, očekujemo da će ovaj neviđeni nivo potrošnje otkriti nove uvide za trgovce, posebno trendove ponašanja potrošača, ali i to kako donose odluke o kupovini u pokretu.
Tehnologija za prepoznavanje glasa je nastavila da napreduje, i kao rezultat toga, popularnost glasovnih pretraga je povećana. Glasovno pretraživanje je popularno zbog njegove lakoće korišćenja i brzine.
Pošto ljudi mogu da govore mnogo brže nego što mogu da kucaju, oni su u mogućnosti da brže izvrše glasovnu pretragu. Sa porastom popularnosti pametnih zvučnika, videćemo kako se povećava broj glasovnih pretraga. Ovo će preoblikovati i kompletnu optimizaciju za pretraživače, jer se pretraživanje prebacuje na konverzacijska i dugačka pitanja.
Zbog svega ovoga najveće kompanije sada se najčešće odlučuju za oglašavanje na društvenim mrežama i portalima koji određenim sadržajima stižu tačno do njihove ciljne grupe. Oglašavanje sa plaćenim plasmanom će se sve više povećavati.
Granica između sponzorisanog i ne sponzorisanog sadržaja verovatno će se zamagliti, jer publika očigledno više voli autentičnost nego klasično oglašavanje.
Ovo će naravno biti veoma rizična strategija za mnoge tradicionalne medije, što bi moglo vrlo lako da ugrozi njihov kredibilitet.
Digitalni marketing je napravio neverovatan rast tokom 2020. godine, a nastavio je da raste i tokom 2021. Stručnjaci procenjuju da će se ovakav trend nastaviti i narednih godina.
Izvor: Report.rs, Foto: Pexels