Facebook se izvinjava zbog pada mreže, nema opasnosti za podatke korisnika.
Nakon šest sati, koliko nije radio i bio je oflajn, Facebook se vratio i uputio kratko izvinjenje svojim milionskim korisnicima. Kompanija je objasnila srž problema, koji je pored najveće društvene mreže srušio i WhatsApp, Instagram, Messenger i Oculus App/Store aplikacije.
“Naši timovi inženjera su otkrili da su promene u konfiguraciji na glavnim ruterima, koji koordiniraju mrežnim saobraćajem između naših centara podataka, uzrokovale probleme koji su prekinuli ovu komunikaciju. Ovaj poremećaj u mrežnom saobraćaju imao je kaskadni efekat na način komunikacije naših centara podataka, zbog čega naše usluge bile zaustavljene“, stoji u saopštenju kompanije.
Rušenje mreže je imalo uticaja i na kompanijin interni sistem, zbog čega se toliko dugo čekalo na popravku. Facebook je na Twitteru istakao da je kompaniji žao zbog neugodnosti koje su nastale zbog ovog problema.
“Shvatamo uticaj ovakvih zastoja na živote ljudi, kao i našu odgovornost da obaveštavamo ljude o prekidima u našim uslugama.” Izvinjavamo se svima onima koji su pogođeni ovim i radimo na tome da bolje razumemo šta dogodilo danas kako bismo mogli da nastavimo da poboljšavamo našu infrastrukturu“, istaknuto je u objavi.
Na kraju, Facebook ističe da nema dokaza da su podaci korisnika kompromitovani kao rezultat ovog rušenja servisa.
Izvor: Facebook, Foto: pixabay