Postoji nekoliko stvari koje nikada ne biste trebali da kažete svojim kolegama. Često kada nam je previše udobno na radnom mestu i stekli smo mnogo prijatelja, skloni smo da zaboravimo da su oni i dalje kolege i da moramo da se pridržavamo nekih pravila. Kada se poslovna linija pređe ljudi vas u određenim situacijama uzimaju zdravo za gotovo.
Evo nekoliko razgovora koje ne smete voditi sa svojim saradnicima.
Izbor komplimenata
Dobro je dati kompliment kolegama kada je to potrebno, ali treba biti vrlo selektivan. Čak i ako mislite da joj suknja, ili mu pantalone dobro stoje, zadržite to za sebe jer mnogi ne prihvataju komentarisanje bilo čijeg fizičkog izgleda. Ponekad bi se to moglo prevesti i kao seksualno uznemiravanje.
Negativan komentar
Bez obzira da li ste vođa tima ili neki stariji radnik, to ne znači da se možete izvući s negativnim komentarima na različite teme, posebno poput religije ili politike. Ovo je neprofesionalno i ne preporučuje se.
Da li ti dosađujem?
Ovo je jedno pitanje koje se ne sme reći jer je, nadam se, povezano s poslom, a vi im se približavate jer su oni na boljim položajima. Vi niste “gnjavator”. Ako znate da ih ometate, nemojte ih samo uznemiravati. Samo pitajte da li ima vremena da razgovara sa vama.
Uklonite „ja mislim“
Kažite „ja mislim“ samo kada niste sigurni. Kad nešto znate, uklonite ove dve reči i kažite šta morate.
Razgovor o ličnim odnosima
Ne biste trebali ni sa kim na poslu razgovarati o svom ličnom odnosu. Čuli ste za „previše informacija“? Zadržite taj razgovor za svoje prijatelje ili bilo koga ko nije na poslu.
Izvor: Report.rs, Times of India, Foto: Freepik
Pratite portal Report.rs na instagramu i fejsbuku