facebook

Najbolji začini za jačanje imuniteta

 

Koji su najbolji začini za jačanje imuniteta?

Umesto uzimanja tableta, previše čaja ili praćenja nekih posebnih režima ishrane i mesečevih mena, za jačanje imuniteta jednostavnojače začinite hranu. Saznajte koje začine koristiti da biste bezbolno preživeli hladne dane.

Pripremite telo za zimske dane i na vreme ga snadbejte dodatnom dozom energije uz pomoć nekih začina koji vam trunu na polici. Evo nekoliko saveta:

Kurkuma

Začin zlatno-žute boje obožavan je u indijskoj kuhinji. Uspešan je u borbi protiv brojnih infekcija. Kurkumin je antioksidans koji začinu daje snažna antiupalna svojstva. Kurkumu koristite u jelima od pirinča, na ribi ili piletini na grilu.

Đumbir

Đumbir se u tradicionalnoj azijskoj medicini koristi kao lek. Osim upečatljivog mirisa kojim oplemenjuje hranu, đumbir je lek za probavne probleme, mučninu i pomaže u lečenju simptoma prehlade i gripa. Sveži koristite za pripremu čaja, a prah možete posuti preko svoje omiljene hrane, ma koja god ona bila. Dobro, osim čokolina…

Cimet

I ovaj začin ima dugu istoriju u lečenju određenih bolesti. Možete ga dodati u kolače, na sveže voće, u žitarice za doručak, kafu ili čaj.

Zvezdasti Anis

Osim što izgleda zgodno i atraktivno, ima i poseban ukus i izvanredna antivirusna svojstva. Anis dodajte čajevima i jelima od pirinča.

Semenke mirođije

Koliko su male, toliko su jake. Prijatnog su mirisa i sadrže magnezijum, gvožđe, kalcijum, kalijum i druge minerale. Osim toga, semenke mirođije bogate su antioksidansima sa protivupalnim svojstvima. Obzirom na vrlo jak ukus ne preporučuje se korišćenje u velikim količinama. Možete ih kombinovati sa ribom, povrćem ili sirom.

Pratite nas na Instagram-u i Facebook-u.

 

Izvor: cafe.ba, Foto; unsplash

Copy link
Powered by Social Snap