facebook

Trening za definiciju – Ishrana

 

Trening za definiciju – Ishrana. Ovo je naravno onaj komplikovani deo za svakog endomorfa, jer smo stvoreni da budemo gurmani i ako želimo da dovedemo sebe u vrhunsku formu moramo da se odreknemo gurmanluka. Uz trening za definiciju, veoma je važna i ishrana.

Nećemo ići u detalje, ali evo šta bi bile osnovne promene u ishrani jednog endo-gurmana.

Povećati dnevni unos proteina tako što će se jesti više mesa, sireva, jaja i ribe.

Takođe izbaciti sve glavne izvore UH (ugljenih hidrata) kao što su hleb, testenine, pirinač, krompir, slatkiši i sokovi, a zameniti ih sa povrćem, zrnastim voćem, voćem i vodom.

Voda je verovatno naviše zanemarena, a postoje dokazi da ukoliko se unose velike količine vode u toku dana, metabolizam može da se ubrza i za 30%. Tako da svi vi endo-dečkonje krenite da pijete minimum 2 litre vode, a ja bih rekao i 3-4 litre ako želite da maksimalno ubrzate proces skidanja sala.

Iz početka je sve ovo sa ishranom komplikovano. Fakat ste veći deo života proveli na hrani koja vas je gojila i sada je ta hrana svuda oko vas, a to se mora promeniti. Potrebno je izbaciti svu hranu koja smeta i zameniti ju sa hranom koja je korisna i već se odradilo 50% posla.

Nema potrebe da mi zahvaljujete. Znam kako vam je.

 

Izvor: muskimagazin.com, Foto: unsplash

Copy link
Powered by Social Snap