Tajne mršavih srećnika koji nikad nisu na dijeti

 

Nije sve u genima, pročitajte koje su to tajne mršavih srećnika koji nikad nisu na dijeti.

Ima ljudi koji dobiju kilogram pri samom pogledu na čokoladu. Sa druge strane, neki kao da jedu i jedu i dalje izgledaju kao da su popili čašu vode. Ako nećemo ulaziti u takve krajnosti, evo kako ljudi koji nisu nagrađeni mršavim genom, bez puno muke i odricanja, održavaju zdravu težinu.

Znaju reći NE

Žene koje održavaju optimalnu težinu bez problema znaju reći NE kancelarijskim keksićima, desertu na kraju izlaska ili prženim krompirićima za ručak. Svaki dan je poseban, ali to ne znači da bi ga trebalo ‘proslavljati’ sa masnim zalogajima.

Vole pričati tokom obroka

Hranu bi trebalo polako i pažljivo žvakati, jer će mozak poslati signal o sitosti tek dvadeset minuta nakon što je vaš želudac zaista pun. Američki su istraživači dokazali da upravo zato manje hrane u organizam unose komunikativne osobe koje tokom zajedničkih obroka više pričaju.

Ne gube vreme na dijetalne namirnice

Hrana sa smanjenim procentom masti i šećera dobro zvuči samo u teoriji. Da bi se proizvela takva namirnica potrebno je u proces uključiti dosta hemijskih materija i aditiva. Takva hrana uz to može narušiti hormonalnu ravnotežu osobe koja je konzumira, povisiti šećer u krvi i dati efekat dobijanjem viška kilograma koje ste prvobitno želeli izbeći.

Ničeg se ne odriču

U rečniku mršavica ne postiji fraza loša hrana. Brojna istraživanja su dokazala da odricanje od pojedinih namirnica dovodi do opsesivnog maštanja o toj vrsti hrane i opasnosti da u njoj preterate. Upravo zato, mršavi ljudi jedu sve – ali umereno.

Naspavane su

Nedostatak sna telo pokušava nadoknaditi dodatnom energijom odnosno kofeinskim napicima, slatkom i masnom hranom. Želite li jesti umerno, potrudite se leći u krevet pre ponoći i spavati minimalno sedam sati bez prekida.

Eksperimentisanje u kuhinji

Zdrava hrana ne mora biti i dosadna hrana. Štaviše, osobe koje koriste više začina u kuhinji i zainteresovane su za isprobavanje novih recepta, imaju manje šansi da padnu u opasnost od konzumacije kaloričnih obroka. Kajenski biber i čili papričice, na primer, odlični su ubrzivači metabolizma, pa ih svakako uvrstite u svoje recepte.

Ne broje kalorije

Zdrava hrana može biti itekako kalorična. Brojanje kalorija bi vas zato moglo dovesti u opasnost od izbegavanja nekih važnih namirnica kao što su plava riba, orašasti plodovi i tamna čokolada, koji su važni za rad celog organizma. Osluškujte signale vašeg tela, jedite uravnoteženo i vaga neće imati nikakvih primedbi.

 

Izvor: zadovoljna.dnevnik.hr, Foto: pixabay

Copy link
Powered by Social Snap