Šta fit ljudi rade posle posla

 

Nije teško biti zdrav i u formi. Ako želite biti fit, zdravi i u formi to sigurno nećete postići ako ne vodite računa o svojim navikama. Naravno da tu ne govorimo o preteranom brojanju kalorija i velikim odricanjima, ali neke male pomake morate napraviti kako bi videli rezultate.

Inspirišite se navikama fit ljudi i možda i vi postanete jedan od njih. Kada dođete sa posla najlakše je leći na kauč pred televizor i odmarati, ali fit ljudi to ne čine. Saznajte šta oni rade nakon posla?

Pripremaju hranu za sutrašnji dan

Kuhinja nije mesto u kojem jedete već gotovu hranu. Ako se želite zdravo hraniti ključno je da dan pre isplanirate šta ćete jesti i pripremite jelo unapred. Tako neće biti iznenađujuće loše hrane iz dostave nakon koje ćete se osećati tromo i prejedeno. Ako pripremite sve za sutrašnji dan nećete tako lako posrnuti i kupiti neku nezdravu čokoladicu.

Preskaču dijetalne napitke

Mrzimo nešto zabranjivati, ali dijetalni napitci zaista se ne bi smeli naći na vašem jelovniku ako želite biti fit i zdravi. Nedavna studija objavljena u časopisu Journal of the American Geriatrics Society otkrila je da oni koji redovno piju dijetalne napitke imaju trostruko više masnog tkiva na stomaku od onih koji to ne rade. Pijte vodu!

Korisno ispune vreme nakon posla

Ako pokušavate biti u formi i zdravi, nije dobro da nakon posla samo lenčarite jer ćete previše razmišljati o hrani i nezdravim poslasticama. Kvalitetno sebi ispunite vreme, svirajte, čitajte, idite u prirodi ili radite bilo šta što vas opušta.

Iznenađujuće, ne vežbaju svaki dan

Naravno, ako želite biti fit moraćete i vežbati, ali ne svaki dan. Dani odmora jednako su važni kao dani kada vežbate jer tada se mišići odmaraju i formiraju. Ako ćete vežbati svaki dan, zamrzećete vežbanje i vaši mišići neće vas štedeti pa ćete brzo odustati od te zdrave navike.

Idu na vreme spavati

Ako ne spavate redovno, vaše zdravlje i kilogrami će patiti. Istraživanja su pokazala da ako smo neispavani, veća je šansa da ćemo posegnuti za visoko kaloričnom hranom i manje verovatno je da ćemo skupiti motivaciju i otići u teretanu. Zato idite spavati dovoljno rano da se naspavate barem osam sati.

 

Izvor: fashion.hr, Foto: unsplash

Copy link
Powered by Social Snap