Doručak i pravila za mršavljenje

 

Izdvajamo tri osnovna pravila za doručak koja će vam pomoći da smršate.

Doručak je najvažniji obrok iz više razloga. Ali postoje pravila vezana za njega ako pokušavate da smršate. Na ove tri stvari treba da mislite prilikom svog prvog obroka.

1. Jedite rano

Studije su otkrile da doručak poboljšava metabolizam i čini da u toku dana budemo manje gladni, pa kasnije zdravije ručamo i zdravije večeramo. Kako bi vam telo brže sagorevalo masti, nakon buđenja doručkujte što ranije možete.

2. Jedite dok ne budete siti

Neka vam doručak bude bogat i obilan kako ne biste za dva-tri sata opet bili gladni. Jedite hranu koja se sporo vari: hrana koja sadrži mnogo vlakana i mnogo proteina dobar je izbor, jer će vam dati neophodnu energiju. Pazite da doručak ne sadrži u sebi mnogo šećera.

3. Ne preterujte

Veliki doručak će da vas zasiti, ali nemojte da preterate. Jedite umereno, taman onoliko koliko vam treba. Kada osetite da ste siti, stanite. Ne morate da pojedete sve što vam je u tanjiru.

 

Izvor: zena.blic.rs, Foto: unsplash

Copy link
Powered by Social Snap