Google nastoji da poboljša celokupno korisničko iskustvo kada su oglasi u pitanju, odvraćajući oglašavače od objavljivanja oglasa koji koriste velike, slabo kompresovane slike i video zapise
Popularni internet pregledač Google Chrome stekao je reputaciju po tome što u priličnoj meri troši resurse uređaja na kome se koristi.
Google je već uveo različita poboljšanja, a sada počinje sa uvođenjem nove funkcije koja će sprečiti oglase da usporavaju Chrome. Pored blokiranja oglasa, Chrome će sam “intervenisati” kod onih oglasa koji troše bateriju ili koriste previše podataka.
Korisnici Chrome-a će primetiti da oglasi više ne usporavaju njihov rad na internetu, a korisnici laptopova i mobilnih uređaja će imati koristi od produženog trajanja baterije. Ukoliko koristite internet sa ograničenom količinom gigabajta, primetićete i manju potrošnju , piše Techradar.
Google nastoji da poboljša celokupno korisničko iskustvo kada su oglasi u pitanju, odvraćajući oglašavače od objavljivanja oglasa koji koriste velike, slabo kompresovane slike i video zapise.
Kompanija na toj funkciji radi više od godinu dana, pa je osmislila više kriterijuma kako bi utvrdila da li oglase treba blokirati ili ne, prenosi PC Press.
Nakon što se funkcija aktivira, ona će biti omogućena kao podrazumevana. Moguće ju je testirati posetom Google-ove stranice “Heavy Ad Intervention demo”.
Izvor: Telegraf Foto: Unsplash