Kompanije širom sveta uvele su obavezan rad na daljinu. Bez obzira na to da li ste novajlija ili veteran u poslu, evo šta treba da uradite da biste ostali produktivni.
„Majkrosoft“, „Gugl“, „Tviter“, „Epl“, „Amazon“ su samo neke od globalnih kompanija koje su u poslednjih nekoliko meseci uvele obaveznu politiku rada od kuće usled širenja Kovid-19.
Neki zaposleni će prvi put raditi od kuće, što znači da treba ostati na zadatku u novom okruženju koje može uticati na produktivnost rada.
Ipak, postoje načini da se postignu dobri poslovni rezultati, od uređivanja odgovarajućeg radnog prostora do načina na koji razgovarate sa svojim timom.
Komunikaciju treba odžavati iz dana u dan, a najbolje je telefonski razgovarati sa šefom pred početak i kraj radnog vremena.
Treba stvoriti radno okruženje i ponašati se kao da se nalazite na svom standardnom radnom mestu.
U prošlogodišnjoj anketi „Flek džobsa“ u kojoj je učestvovalo 7.000 radnika, 65 odsto ispitanika reklo je da je produktivnije raditi od kuće, navodeći beneficije kao što su manje prekidanja od strane kolega i smanjen stres od posla.
Sa koronavirusom nije jasno koliko dugo će ljudi biti kod kuće, što predstavlja dodatne probleme.
Duga izolacija takođe može potencijalno uticati na moral, a samim tim i na produktivnost.
Najvažnije je održati dobro raspoloženje i nastaviti druženje sa ljudima, samo u izmenjenoj formi.
Izvor: BBC. Foto: Unsplash